zondag 27 maart 2011

finally framed

I still laugh when I see it!

6 opmerkingen:

  1. Hey wat jammer,
    ik kan de foto niet zien.
    Wat een leuke blog-date was dat
    gisteren.
    Leuk om je eens in t echt te zien.
    Super zeg, om zo dicht bij zo'n
    mooie locatie te wonen.
    Ik vond je gehaakte dekentje
    echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie de foto ook niet, wel op mijn blogroll overigens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag de spreuk op mijn blogroll en kan het er alleen maar volmondig mee eens zijn :-) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahaha, dat is gaaf zeg! Is zeker uit dat leuke boekje? (borduren is helaas ook iets wat ik niet kan...)
    Vandaag plaats ik een log over onze slaapkamer en de wieg van de baby en jouw dekentje staat ook op de foto. Ben er echt super blij mee, het is prachtig. Binnenkort maar eens Piet Hein Eek-en dan? Ben je wel eens in Eindhoven, of moet je dan speciaal komen? Keertje op zaterdag misschien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies!
    Was al benieuwd wat voor foto er bij je tekst zou komen, zag 'm gisteren niet staan namelijk.
    ( en hee.... CONGRATS, wat moet jij blij zijn!! Een paar jaar geleden kocht ik ' per ongeluk' een huis voor mezelf, en sliep 5 nachten niet van de spanning!)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.