maandag 16 mei 2011

ixxi

Last week I visited some friends who had a great pixel-like art on their wall. It's from Ixxi, and you can let them make a bigsize wall art from your own pictures too (not with these pixels, but still very nice and very affordable).
Love this Van Gogh!


Up close it looks like this...they come in a very small box with instructions how to put it together.
I think they have wall-art that suits every interior! (now all you need is a big empty wall...)
I was really impressed. If you watch it from a distance the image gets even clearer. LOVE it. And I really hope this won't be a big hit with cheap imitations...

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Doet me denken aan die mooie mozaïekpatronen, maar dan surrealistischer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, voor die laatste moest ik echt even drie stappen naar achter :D. Met je ogen knijpen werkt ook :D. Erg leuk! Ik zou het bijna namaken met verfstalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Becced Echt? Ik zag het meteen. Maar ik moet zeggen dat ik wel hele slechte ogen heb, dus gewend ben aan raden. ;)

    @Judith Heb je dit gezien? http://www.yvestown.com/archive/2011/05/ixxi-giveaway.html ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ze hadden het ook Pixxi kunnen noemen (pixels hè, maar dat snapte je vast al). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik wilde ook zeggen dat Yvestown een give-away heeft, maar zie dat het al gesignaleerd is... vind het ook heel gaaf, dit. Enige 'minpunt' vind ik dat je er wel een hele grote, liefst witte, lege muur voor nodig hebt. Die heb ik geen meer over...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de grootmeesters zijn zo gaaf! ben er best trots op dat er ook wat vakantiekiekjes van ons op de IXXI website staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.