maandag 31 oktober 2011

Snug GIVEAWAY

Remember my 'I love Snug' post of a few weeks ago? Recently I ordered these two lovelies at Snug:

And by accident this weekend the mailman brought a second Snug envelope with the same brooches in it!
I send the nice ladies of Snug an e-mail to let them know something went wrong, and Tadaaa!!! They wrote back that I could keep them to give away to someone.
Well, dear readers, this is your chance!

Just leave a comment on this post, tell which one you like best (the oakwood or the mustardcolour) and I'll pick two winners! Good luck! (Thanks, Kerstin, for your kindness!)

22 opmerkingen:

  1. Oh die zijn gaaf zeg en laat mosterd nu helemaal mijn kleur zijn! Wat een leuke give away, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Ziet er mooi uit! Would love to win, no matter which one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ze zijn zo moooooooi......!! Ik doe heel graag mee, vind ze beide even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief van die dames en wat lief van jou om ze zomaar weg te geven! Ik doe graag mee voor de bruine bloem. Spannend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOH, ik heb al vaak likkebaardend op hun site gekeken, maar steeds niets gekocht.. dus ik waag een kansje, de donkere vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie ! Ik doe graag mee met deze give-away, voor de bruine bloem. En nu ga ik duimen...

    Becky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik ook meedoen :-) Vind ze ook allebei mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooohhhh, nou zeg, dát is me nog eens een give-away! Vind ze allebei prachtig, maar als ik mag kiezen ga ik voor de gele bloem!

    Wat 'n geluk, zo'n extra pakketje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat is pas goede service! Hoewel ik de vorm van de houten het leukst vind, vind ik de gele ook wel heel mooi. Hm, ik wil ze allebei wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo mooi! Ik doe graag mee! Ik word van allebei even blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik, ja ik, ja ik! Heb er al vaker kwijlend naar gekeken. En ik kan niet kiezen hoor, vind ze allebei prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind de houten van vorm het mooist en de mosterdkleurige van kleur...
    Ik kan dus niet kiezen :(...
    Maar toch doe ik mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat leuk is dat van de dames van Snug, en natuurlijk van jou...! De mosterdkleur-bloem springt er uit en maakt me vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wiehah! Wat een leuke aktie. Ik vind ze allebei SUPER.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoeveel keer heb ik al op het punt gestaan om er mij zo eentje aan te schaffen... en nu zijn deze prachtige broches zomaar te winnen! Ik vind ze beiden prachtig, maar de houtkleurige lijkt mij net iets meer bij allerhande andere kleurtjes te passen:) Ik doe dus graag mee! Groetjes,Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. how very lovely of you to share with us! i would be so happy to win either, as they are both beautiful,
    kellyx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goede service, zowel van hen als van jou :)
    En net als sommige mensen voor mij, kan ik ook niet kiezen, ik vind ze beide mooi en laat mij graag verrassen als ik mocht winnen.
    Hoewel ik een lichte voorkeur voor de gele heb, aangezien ik net een sjaal klaar heb met geel erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Both are very nice, It is dificult to choose...
    I´m very much for the colours, so I like a little bit more the mostardcolour one.
    Thank you very much for this wonderful giveaway.
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, zo mooi. Ik doe graag mee voor de donkerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi. Ik doe graag mee voor de donkere bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, leuk! Zo'n broche staat al even op mijn verlanglijstje. Ik vind ze allebei even mooi eigelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow, lucky us! I think I like the mustard one best, but so hard to choose...

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.