donderdag 2 februari 2012

stampmaking

 I love love love to make stamps. This weekend I was experimenting a little on paper, printing on textile is the next step...
By the way, now that I'm looking outside, it's snowing! Finally some winter here.....(though the longing for spring has already started, for weeks I've been hearing birds, seeing little flowers popping out, having an oncontrollable urge to buy crispy white T-shirts...) Anyway, some of the stampmaking of this weekend here, it was such a joy!






6 opmerkingen:

  1. die lalalala is super leuk, ga je ze ook verkopen of is het voor je chezchouke stamp collection? pippa heeft op school een heuse w&ws stempel voor me gemaakt. zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superstempels! Toevallig heb ik vorige week ook een driehoekstempel gemaakt (om boompjes te stempelen.
    Ik vind ze allemaal mooi, en je nieuwe header ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe vormen weer :-) En de gele inkt is mooi zeg. Ik heb dit weekend ook weer gestempeld, sinds lange tijd, en het vandaag gepost.... toevallig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stamps. Ik ga morgen een workshop stempels maken doen bij Gertie Jaquet, van onestampaday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.