maandag 13 februari 2012

Valentinecards ♥ handmade



12 opmerkingen:

  1. Leuk! Vooral die vingerafdrukken vind ik ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze super lief, leuk en romantisch
    echt leuk voor Valentijnsdag ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr 2 is ook mijn favoriet! Echt romantisch als je samen een hartje maakt met je vingerafdrukken. Niet dat ik romantisch aangelegd ben, maar het flitste even door m'n hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Wat een leuk idee met die tape!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo ;)
    Even een berichtje om je te laten weten dat je de Kleur op tafel giveaway hebt gewonnen. Neem je even kontakt met mij op ;)
    vr. groeten ,
    desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! (en ik ben jaloers op je, die give-away is zooo gaaf)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are a little bit my valentine. Of mag dat niet bij blogvriendinnetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy Valentines Day to you!!! BTW, I like your new blog header, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee!!!! Die ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.