donderdag 22 maart 2012

great mail day

Yesterday some happy mail came my way.
My iPhone wasn't functioning well since I bought it. It really took me a lot of heartache to let it go to the repair service. Silly how one gets used to a smartphone. But the mailman brought it back, happy at last...! And hello Drawsomething again...
 And there was more: This lovely Donna Wilson card was sent to me by friend M. Thank you so much (no I haven't been asking her to send me one since I knew she ordered this cardset...or perhaps just one time...)

8 opmerkingen:

  1. Boffen met zo'n vriendin! :)
    En jaah erg he dat je zo gehecht raakt aan zo'n apparaatje! Ik maak m'n blogfoto's ermee en ben sinds kort ook verslaafd aan Draw someting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh help, geen smartphone, ik moet er niet aan denken! :-)
    Mooie kaart, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow hihi ik ben ook draw something verslaafd...
    Leuke kaart idd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg he!! zo'n iphoneverslaving!! vooral als je daar achter komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je nie vinden nie onder je eigen naam...en ik weet mijn naam ook niet...ok, mijn speelnaam dan he?! Haha, stelletje kneuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sticker (?) van dat hoofdje heb ik als bord! Speciaal op m'n werk gezet om de lunch wat feestelijker te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die vlaggetjes en de mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.