zaterdag 14 april 2012

Dordtyart, everybody go see this!

Today , Legojens and friend M went to the opening of Dordtyart. This exposition space is located in an old shipyard in Dordrecht. A lot of installations and spacial works are to be seen in this breathtaking industrial raw environment, not to miss!



 Also great fun for children who like movement!

 Theo Jansen strandbeesten, You could push them YOURSELF to make them move, my oh my

mixing drops of pigments

faces staring at me
trains with camera's, so S en J were "on TV"
a lot of 'huts' to climb in

videocapsules to stick your head in
we took pictures till my battery was flat

Such a lovely day, I'm still smiling..

7 opmerkingen:

  1. Haha, je bent me voor! Stond 2x in de file :-( Maar het was het waard! Dank nogmaals voor een supermiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ik las het net bij prentje. Ziet er leuk uit!! Ik schreef toen net ook al dat wij vandaag ivm museum weekend naar de pont waren geweest hier in Tilburg. Moderne kunst vind ik wel erg okee maar een 3-jarige niet echt. Je mag namelijk nergens aan zitten met je handjes! Dit is dan volgens mij wel erg leuk!! Thanx for the tip. Dordrecht.... hm daar was toch nog meer leuks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF :-) echt iets voor mijn mannen, ook lekker dichtbij.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit! Volgens mij heb ik die strandbeesten eens op tv gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke foto's en bedankt dat ik ook op je blog mocht staan groeten Jens

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.