vrijdag 6 april 2012

I♥ this little yellow bench

When I saw this ♥♥♥ bench in Kim Welling's blogpost of her Feito com Amor visit, it seemed like my name was written allover it. Just a week or two ago I was looking at a corner in my livingroom and thought: that would be a nice spot for a little bench. My wish came through when I saw this one on the blogpost, I immediately called the shop and it wasn't sold yet! In my enthusiasm I forgot that I don't own a car. But Pamela of Feito Com Amor was so sweet to drive the bench to the railway station, and from there we moved it to my house walking....or well he lifted the whole thing, I took pictures...


It's my birthday present (which is on april 29th), but it's already looking soooo pretty in my house that I can't keep staring at it...

16 opmerkingen:

  1. Whahaha ik had em ook al gespot!
    Hij zal vast heel goed staan...en wat een sterke vent heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat grappig, ik heb 'm gisteren nog aangeraakt :-) Was met m'n vriendin een dagje in Breda. Wat issie gaaf hè, zeiden we nog tegen elkaar :-) Heel veel plezier ermee.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yellow bench on a yellow train :-)

    mooi hoor, zal geweldig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een avontuur! Ik ben benieuwd hoe hij in je kamer staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, ik had hem ook al gespot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! ehh, het bankje bedoel ik! Zal vast leuk staan, zeker met de paasdagen voor de deur ;) (geel)
    Fijne dagen! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow hij is mooi! en geel.....
    Ik dacht dat ze dit soort kastjes telefoonkastjes noemen. Vroeger gingen ze daarop zitten bellen want stond de bakelieten telefoon op dat hoge gedeelte. Telefoongids en notitieblokje en pen in het kastje, enfin je snapt het idee wel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi bankje! Ik zie in gedachten een kat in dat kastje liggen met het deurtje open. hihi. Nog wel foto's posten van de bank in je huisje hoor... ben benieuwd (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehoe, hij is Super! Enne, ik ben het met Merel eens: wij willen een foto hoe hij staat in jouw interieur! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fantastic story, and finishing off my extremely yellow day just perfectly. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wát 'n gaaf bankje! Te gek zeg. Die staat vast super in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spuit elf hier: oh wow! Een geel bankje! Ik wil ook een geel bankje! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.