woensdag 11 april 2012

stampbag and rainy poetry

Some time ago I saw a girl in a restaurant with a safetypin-printed t-shirt that I really liked. So I did my own effort, not a bit as pretty as her shirt but still nice to do!
 And my poetry-calender was right yesterday: "The sound of rain" by one of my favourite poets, Albertina Soepboer. The way she uses the Dutch language is so feminine and mesmerizing.
 and because it's raining and raining here in Holland....Lieske and I think it was a good day to stay inside!

6 opmerkingen:

  1. O, je veiligheidsspelden zijn geweldig! Grappig en herkenbaar hoe dat in je hoofd blijft zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! Ik ga het ook proberen. Hier schijnt de zon nu een beetje, straks fijn op de fiets m'n groentenzak halen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind de print anders best heul goed gelukt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, die print! En de poes en jij hebben volgens mij helemaal gelijk, want met dit weer is binnen blijven het fijnst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stempelen met veiligheidsspelden??? het moet natuurlijk niet veel gekker worden! Ik vind het trouwens ook super gelukt!
    Ik vind de naam van de mevrouw die de gedichtjes schrijft ook wel een beetje gek..... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.