zondag 13 mei 2012

wildlife around Dordrecht

Today I finally saw some sun and my bike and I got friends again. But of course, it's more or less a sort of safari-fototrip to me: I'm stopping all the time to take pictures. Capturing the great moments of silence I enjoyed. Can you imagine sun, nature and no other sounds than a cuckoo, some frogs and bumblebees.
(and a biker shouting at me because my bike was a bit in his way when I was very concentrated and focused on a frog-picture. Some people just don't get it.)




the deer was there again also. Story goes she kind of infiltrated at a cow's farm and in winter happily sneaks into the warm stables and eats along with the cows.
 she found the prettiest spot to make a nest
and this cutie to end the story. Have a nice and sunny sunday!

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Vooral het fluitenkruid en de pony's, wat een schatje is dat veulen. Wij gaan vanmiddag ook naar buiten, hopelijk is het dan nog zonnig en droog. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van de kikker en de paardjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die eerste foto heb ik gisteren ook gemaakt, maar die is niet zo mooi gelukt als die van jou. Die kikker is geweldig. En dat hert, weet je zeker dat je die er niet in hebt gephotoshopt? ;-) Zo bizar naast die koe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha als ik kon photoshoppen was ik nog niet op het idee gekomen denk ik!

      Verwijderen
  4. Wow die kikker, gaaf zeg en ik vind al de boterbloemen en het fluitekruid echt geweldig, heb hier iedere keer bossen staan, binnen en buiten. Heerlijk.

    Geniet nog van je dag, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een ontzettend mooie foto's!
    En die fietser snapte het inderdaad niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van deze heerlijke dag MET zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie natuur!
    De paarden-achterkantjes zijn lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk en superfoto!! En een geweldig verhaal van dat hert dat in de winter doet alsof 'ie een koe is. Al klopt het niet, dan nog is het geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh ja, had ik het ook nog helemaal niet over dat hert gehad; hilarisch ding! :)

    En neuh, die flessen op de achtergrond staan daar al jaaaaren ;) (ik hou graag van doen alsof ivm huishouden)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een supermooie foto's.....ik kan bijna voelen wat jij gevoeld moet hebben....de kikker bijna horen kwaken! Erg leuk! -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.