zondag 28 oktober 2012

agenda, paper or digital?

I'm still very fond of my paper Succes-agenda, but I think a lot of people use their iPhone or other digital agenda. I don't want to sound oldfashioned but I'm just not ready for it someway. I like the paper, I like to write with different sizes (depending on the importance of things), underline things etc.
In a digital agenda it all looks so...the same. Not personal, cheerful etc.
My neighbour G had a great idea. She has the same size agenda as I have and this year she didn't buy the simple Succes filling, but cut the pages out of a more cheerful one (the Flow-agenda) and put them in her Succes agenda. Of course I did it too!
 before:
 after:
That's a lot more cheerful!
What kind of agenda do you use?

11 opmerkingen:

  1. Ha wat een goed idee! Hoe heb je die gaatjes er zo mooi ingekregen??
    Ik gebruik ook gewoon een ouderwetse agenda :) In een digitale agenda kan je ook geen papiertjes en paspoorten etc. stoppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef mij ook maar gewoon een ouderwetse agenda ik had een agenda van Saskia van der Linde voor 2013 weet ik het nog niet.
    http://poppenhuisjewools.blogspot.nl/2012/10/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg al jaren in oktober een Opzij-agenda van mijn moeder. Al jaren plak ik dingen over het Opzij-logo, omdat ik er meestal niet mee geassocieerd wil worden... Desondanks hele fijne agenda wel. En het is zo'n lief gebaar...!
    Voor het werk ben ik 100% digitaal, wat voor mij heel goed en geordend werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Daar krijg ik heimwee van... want ik ben wel 'digitaal', niet heel romantisch, maar toch wel handig, vooral met gesynchroniseerde agenda's van mijn lief en mij. Oh gatver,zo klinkt het helemaal ERRUG!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook van een analoge agenda,
    maar dit is een heel leuk idee! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yep toch wel iphone....
    Maar ik mis wel het invullen van zo'n nieuwe agenda. Dat vond ik altijd zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe het ook nog steeds met een analoge agenda. Heb alleen nog geen flauw idee welke ik voor 2013 hebben wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe beide. Een piepje op mijn telefoon is voor echt belangrijke dingen wel fijn, maar het meeste gaat via de agenda ( succesagenda die ik kreeg toen ik 21 werd - im ben nu 2x 21) of de gezamenlijke kalender. Ben je alweer een beetje hersteld? Wens je alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super goed idee!! Ik heb ook de nieuwe flow agenda gekocht. Maar je kunt hem idd niet zo handig open leggen. Maarre hoe heb je die gaatjes erin gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marielle,

    Mijn buurvrouw heeft een perforator die je precies kunt instellen. Van Succes ook geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. http://www.youtube.com/watch?v=z_Nq3xuHkgE Yep, spot the looney komt ook uit een fillumpie, maar geen tekenfillumpie :D
    Jij zelf geen rare uitspraken? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.