zaterdag 8 december 2012

sometimes you meet an angel

I was a bit in doubt about a christmastree this year. Because I live alone, why take a Christmas tree, no one who sees it anyway. I don't own a car, I have to ask someone to help me out. My back hurts quite a bit, so I can't even lift a tree. So I would have to ask for help again. Thoughts like that.
So while doubting, I went outside and immediately met one of my neighbours, who said: "Hop in my car, we'll get you a tree." And so we did. Sometimes you meet an angel just at the right moment.


19 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je, zo'n lief buurmens! En ook fijn dat je een boom hebt: jij bent het toch ook voor jezelf waard!!!Het ziet er gezellig uit. Ik hoop dat je een fijne adventstijd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och maar dat is lief toch?!! En heel fijn voor jou, want alleen wonen of niet..een kerstboom is gewoon super gezellig. Wij hebben 'm sinds gisteren staan! :) (te zien op mijn blog natuurlijk ;) Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefje, als je er in je eentje van geniet, is dat toch genoeg reden voor een boom? Dikke knuffel voor de buurman! Enne, ik zie 'm graag over twee weken (de kerstboom, niet de buurman. Hoewel, hij is wel erg aardig ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief!! En hij staat daar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...en dan ook nog van dat geweldige 'we gaan een kerstboom kopen' weer erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa fijn, zulke mensen! Je raamversiering vind ik er ook wel heel gezellig uit zien. Ik zie nu overal kerstbomen opduiken maar ik heb zelf nog geen seconde aan kerstversiering gedacht. Misschien toch maar eens aan de slag..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een engel én een supermooi boompje!...dit had je toch niet willen missen hè?

    xx fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jee, wat fijn en wat een mooi kleintje! En wat een mooie deuren heb je daar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, als iemand je spontaan even helpt.
    En wat een schattige boom met die leuke dennenappeltjes.
    Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heerlijk! precies het Kerstgevoel dat we allemaal zoeken, geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn als zulke mensen precies op het juiste moment op je pad komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goed zo! En anders had je daar nu zo'n lege plek in je huis staan dat kan toch niet!!
    Voor jou is het waarschijnlijk heel wat om om hulp te vragen voor de ander is het eigenlijk niet eens de moeite. Toch fijn als je elkaar een beetje kunt helpen? Dan maak jij vast weer een lekkere guacamole voor de buuf of buur ofzo ;)
    Een lief boompje en ook de sneeuwsterretjes op het raam zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zulke mensen! Je kan ze maar beter om de hoek hebben wonen ;) Gezellig boompje heb je! En ik vind je vlokken ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En zo zouden veel meer mensen moeten doen....wat fijn voor je zeg....boompje straalt nu vast nog meer liefde uit....xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn zeg!!
    En ik snap je zooo goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moge het een warme maand voor jou worden vrouw Judith :-)
    En even heel wat anders: ik stond ik een winkel in Dublin, zie ik daar een uilenjurk hangen. Vroeg ik me toch af bij wie ik die toch gezien had...maar kon het me niet herinneren. Inmiddels weet ik het. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.