zaterdag 16 februari 2013

Museum Of The Image

Today M. and I visited Breda in our second attempt not to sit in a café and talk all afternoon, but visit the graphic design museum MOTI. We tried before, but we don't live that close to one another, so we really need a lot of time to talk our lives through when we see eachother. It's so great to have a friend who understands you immediately, shares my taste and has so much humour. Consequence is that our museumplans are sometimes 'forgotten' when we order our first drink ;-)

Luckily today a new exhibition opened called Graphic Couture, and we really stuck ourselves to the plannend schedule.
And because the museum isn't that big, there was plenty of time to walk around the centre afterwards, catch up with Pamela en shop around a little.





 If you're into old and new graphic design, this place is well worth a visit. Otherwise, you can always have a coffee in our favorite place.


6 opmerkingen:

  1. Wauw, lijkt me een mooi! En fijn dat er nog tijd was voor iets anders dan museumbezoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeg! Ik was donderdag in Breda, gewoon rondje stad hoor geen kunstige dingen bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *bloos*. Ben eigenlijk wel blij dat iemand mijn humor begrijpt, hier moeten ze niet zo hard lachen. ;-)
    Was supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat klinkt als een fijne middag samen! Ik ga de museumtip onthouden voor later dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, zo leuk om jullie posts over dezelfde dag te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o het getiepte recept van hierboven ziet er ook prachtig uit, inclusief geluidseffecten! (knak).
    Ik wilde nog even zeggen dat ik natuurlijk donderdag ook bij feito com amor ben langs geweest. Het was mn eerste keer en n.a.v. tip van jou! Ik was van plan om dat te vertellen aan de super aardige mevrouw! A je weet wel die mevrouw met dat knalgele kastje wat ze eigenlijk helemaal niet mee kon nemen..... Maar ik durfde toch niet zo goed (stom he?). Toen hebben we maar een beetje gekletst over valentijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.