donderdag 7 februari 2013

the Fellowship of Travelling Vintage Items/ Het Reizend Kringloopgezelschap

It was my turn to join in The Fellowship of Travelling Vintage Items,yes! This fun initiative was started by Oh Marie Magazine. A thrifted item is send to the person that wants to join, he or she makes a picture with the item on it, and places it on his/her blog or Instagram. And passes it through to the next person!
Janina passed me this madeleine-baking-thing, en here's my contribution.



Do you want to be next?? please leave a comment!

12 opmerkingen:

  1. Ik zou het leuk vinden het cake-monster welkom te mogen heten! Het zal lastig worden om na je leuke foto's nog iets origineels te bedenken....mmhh iets met kleur of zo?!
    Groet,
    Denise B.
    www.BeColorAnd.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, originele foto's!!!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoef niet mee te doen hoor, maar wil wel ven zeggen dat je er echt iets super leuks van heb gemaakt. Eerst dat lieve koppie en dan 'not amused', helemaal leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat heb je dit gaaf gedaan zeg! Een echt "koekiemonster"!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha schrok ze niet heel erg van zo'n monster?! Ach tja, als het met voedsel komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Sorry voor mijn late reactie, ik reis als een bezetene achter het gezelschap aan..maar verlies ze soms even uit het oog! Heel erg leuk dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja graag! wat heb je dit gaaf gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.