zaterdag 1 juni 2013

screenprint workshop @Urlaub

Today was an exciting day because I made my first screenprint at a workshop with Femke Veldkamp at Urlaub in Utrecht. I hope there will be many more screenprints flowing out of my hands this summer.

 I started with a very simple shape. When repeating it, it becomes a pattern. I want to print another colour on it as well soon.

 Urlaub is a Very Nice studio and shop full of illustration-related products
 and my fellow-workshop ladies made nice patterns as well:

Can't wait to make more more more!

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Lijkt me heerlijk om te doen en met een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Heb zelf vorig jaar (en 20 jaar geleden) aan zeefdrukken gedaan en wil het nieuwe seizoen ook weer verder. Van die borduurringen heb ik wel al eens met het idee om thuis wat te doen gekocht maar nooit gedaan. Liep eigenlijk vast op wat ik dan als zeef ging gebruiken. Is dit echt zeefdrukzeef? Dacht zelf eens met fijn vitrage te proberen, wie weet komt het er nog van. Anders weer gewoon in het atelier!
    Ben benieuwd wat je nog meer gaat laten zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, en waar een museum jaarkaart niet goed voor is :-)

      Verwijderen
    2. Hoi Rianne, dit was inderdaad gewoon vitrage, ging prima!

      Verwijderen
  3. Superleuk. Kunnen wij het ook een keer samen doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk! Ik mag de 29e, verheug me er nu al op!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.