woensdag 19 maart 2014

new poem


Take a look at my new (dutch) text and poetryblog!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat volg ik, maar ik wist niet dat het van jou is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook! Haha, grappig dat ik nu zie dat die van jou is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Raakt me.
    En ook een écht lentegedicht, wat mij betreft. :-)

    (en ik moet er ineens aan terugdenken; dat ik ooit op het punt heb gestaan om jou te mailen en te waarschuwen, omdat ik het vermoeden had dat ene Voelspriet-mevrouw jóúw beeld schaamteloos had gejat en geplaatst op haar blog... tot ik me bedacht... dat het weleens een alias zou kunnen zijn... ;-D)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat lief van je zeg! Ik wilde gewoon een blog voor alleen mijn teksten, in het Nederlands ook. Ik heb er trouwens nog een, voor mijn klas ;-)

      Verwijderen
  4. Wat leuk! Het ziet er prachtig uit bij jouw gedichtenblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gedicht. Ik lees het nu voor de vijfde keer en word er weer blij van. Ook van de vormgeving.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comments, I really love to hear from you.